? ??????????????BEAUTIFUL disaster? ????? ?? ???Rating: 4.3 (11 Ratings)??2482 Grabs Today. 10148 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????????Love Music (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.5 (19 Ratings)??2443 Grabs Today. 10416 Total Grabs. ???? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Rabu, 23 Jun 2010

Musical Intrument (Guitar keistimewaan aku)















Nampaknya pic terbaru aku Melihatkan gambar-gambar aku terasa seperti benar-benar berbakat dalam bidang muzik akan tetapi skill yang aku main masih berterabur lagi(jangan terkejut) impian mempunyai band memang baru di peringkat baru bermula.Lagu fab. rock joking saja!hahaha


Main guitar sambil online wakakaka


Guitar Effect Pedal Gajet yang aku ada skunk ZOOM G1N EXT dimana ianya untuk mendapat bunyi2 yang berlainan.



Tuning classical-style Machines yang aku ambil dan ubah suai dari gitar hofma yang telah rosak





Bahagian Sound Equlizer yang aku ambil dari guitar acoustic C&G yang tebuk pada kotak Body gitar kapok biasa.






Kawan aku cakap gitar aku gitar kawin hahaha








Emp yang aku guna untuk preset processor.






gambar aku masa tahun lepas 2009 semoga aku dapat mempelajari sedikit sebanyak sebagai gitaris. All the best!!!










OK Chow dulu

0 ulasan: